Uvod Pogoji

Pogoji

POGOJI POSLOVANJA VELJAJO OD 5.1.2016

Ti pogoji poslovanja veljajo za nakupe v spletni trgovini www.i-zahradninabytek.cz po 1. 5. 2016. Pogoji poslovanja opredeljujejo in podrobneje določajo pravice in obveznosti kupca in prodajalca, ki jih DEOKORK s.r.o. s sedežem v Uherské Hradiště, Jaktáře 1664, poštna številka: 686 01 ID: 292 90 775, številka za DDV: CZ29290775, registracija: KS v Brnu, oddelek C, vložek 71502, v imenu podjetja je David Pisarovský, generalni direktor

Vsa pogodbena razmerja so sklenjena v skladu s pravnim redom Češke republike. Razmerja, ki niso urejena s poslovnimi pogoji, ureja zakon 89/2012 zb. Civilni zakonik, kakor je bil pozneje spremenjen (v nadaljevanju Civilni zakonik). Če je pogodbena stranka potrošnik, razmerja, ki jih ne urejajo pogoji poslovanja, ureja tudi zakon št. 634/1992 zb. o varstvu potrošnikov, kakor je bil spremenjen.

Člen I. Opredelitev osnovnih pojmov

1) NOZ – Zakon št. 89/2012 Zb., Civilni zakonik.

2) Kupec naše spletne trgovine je kupec. Glede na veljavno zakonodajo ločimo med:

  • kupec podjetnik - (kupec, ki je podjetnik in je ob sklenitvi pogodbe iz okoliščin razvidno, da se nakup nanaša tudi na njegovo dejavnost),
  • kupec nepojetnik - (kupec, ki nakupa ne opravi v očitni povezavi z lastno dejavnostjo (fizične in pravne osebe), in
  • potrošnik – (kupec, ki izpolnjuje tudi lastnosti potrošnika, glej spodaj).

3) Kupec – potrošnik je vsaka oseba, ki izven okvira svoje poslovne dejavnosti ali izven okvira samostojnega opravljanja svojega poklica sklene pogodbo s podjetnikom ali z njim drugače posluje (samo fizične osebe).

4) »Potrošniška pogodba« je pogodba, ki jo podjemnik sklene s potrošnikom.

5) Za podjetnika nabavnika veljajo ti pogoji v delu, ki velja zanj, v ostalem pa ustrezna določila NOZ.

Člen II. Kupoprodajna pogodba

Prikaz blaga v spletni trgovini www.i-zahradninabytek.cz je vabilo k oddaji ponudbe. Osnutek kupoprodajne pogodbe je naročilo kupca. Pogodba je sklenjena v trenutku vročitve zavezujočega strinjanja prodajalca z njegovim predlogom, to je zavezujoče potrditve naročila s strani prodajalca. Od tega trenutka nastanejo med kupcem in prodajalcem medsebojne pravice in obveznosti, določene s kupoprodajno pogodbo.

(avtomatsko potrdilo o prejemu naročila, ki je samodejno poslano iz sistema na elektronski naslov kupca, ni in se ne šteje kot zavezujoča potrditev naročila).

Prodajalec si pridržuje pravico do preklica naročila ali njegovega dela pred sklenitvijo kupoprodajne pogodbe v naslednjih primerih:

a) Blago ni več izdelano ali dobavljeno ali je nepopolno ali je že razprodano in ga prodajalec ne more zavarovati.

b) Dobavitelj blaga je bistveno spremenil ceno.

V primeru, da do te situacije pride, bo prodajalec nemudoma kontaktiral kupca, da se dogovorimo o nadaljnjem ravnanju. V primeru, da je kupec že plačal del ali celotno kupnino in zaradi zgoraj navedenih razlogov ne pride do sklenitve kupoprodajne pogodbe, se ta znesek takoj nakaže nazaj na njegov račun ali naslov.

Prodajalec ima pravico odstopiti od sklenjene kupoprodajne pogodbe, če izpolnitev te pogodbe postane nemogoča in če se prodajalec in kupec ne dogovorita za drugo, nadomestno izpolnitev.

Takoj po sklenitvi pogodbe prodajalec potrošniku v elektronski obliki pošlje izvod pogodbe z vsemi zavezujočimi prilogami.

(za potrošniške pogodbe - pogodba mora vsebovati tudi podatke, ki jih je potrošnik sporočil pred njeno sklenitvijo (tj. tudi podatke, ki so objavljeni v spletni trgovini. Ti podatki se lahko spremenijo, če se stranki izrecno dogovorita). Sklenjena pogodba mora biti v v skladu s podatki, ki jih je potrošnik sporočil pred sklenitvijo pogodbe. Ti podatki se lahko spremenijo, če se stranki izrecno dogovorita, sicer veljajo kot vsebina pogodbe za potrošnika ugodnejši podatki).

Pogodba je sklenjena v češkem jeziku, če okoliščine na strani prodajalca ali kupca tega ne preprečujejo, se lahko pogodba sklene tudi v drugem jeziku, ki ga stranki razumeta.

Sklenjeno pogodbo prodajalec arhivira z namenom pravilnega izpolnjevanja in ni dostopna tretjim osebam. Na željo potrošnika bo prodajalec kupcu poslal kopijo kupoprodajne pogodbe za čas, v katerem trajajo njegove obveznosti iz pomanjkljive izvedbe ali iz garancije kakovosti.

Informacije o posameznih tehničnih korakih do sklenitve pogodbe so stalno dostopne na spletni strani spletne trgovine, gl spodaj.

Informacije o posameznih tehničnih korakih, ki vodijo do sklenitve pogodbe.

Izberete izdelek, ki mora biti označen z ikono delnice in zraven je označena košarica.

Ko izberete izdelek, ga morate dati v košarico, le kliknite na ikono košarice poleg posameznega predogleda izdelka. Prikaže se informacijska plošča, ki vam po oddaji v košarico ponudi možnost nadaljevanja nakupa ali odhoda na blagajno in dokončanje naročila. Ko imate v košarici vse blago, ki ga želite naročiti, kliknite na zadnji naročeni artikel, da nadaljujete na blagajno, preusmerjeni boste na vsebino nakupovalne košarice, če imate kupon za popust pri prodajalcu, lahko uporabite v vsebino nakupovalne košarice. Do vsebine nakupovalne košarice lahko dostopate tudi s klikom na ikono košarice v prvem zgornjem kotu. S križcem lahko brišete posamezne artikle v vsebini nakupovalne košarice, možno je tudi spreminjanje števila naročenih kosov v količinskem oknu, vendar morate pred naslednjim korakom pritisniti gumb preračunaj. Če ni treba ničesar spreminjati, ste izbrali blago, ki ga želite naročiti v zahtevani količini, pritisnite gumb Nadaljuj. Tukaj izberete način prevoza in

plačila, v naslednjem koraku je potrebno resnično izpolniti podatke, ki so potrebni za sklenitev kupoprodajne pogodbe in možnost njene izpolnitve, in sicer ime in priimek, kraj bivanja – ulica, št., mesto/vas, poštna št. telefon, e-pošta; pravne osebe navedejo naziv, naslov sedeža - ulica, št., kraj, poštna številka, telefon, e-pošta, ID številka in številka za DDV. Dodate lahko podrobnosti o dostavi in vstavite besedilno opombo. Če želite blago dostaviti na drug naslov, kot je naslov za izstavitev računa, kliknite, da je naslov za dostavo enak naslovu za izstavitev računa in prikaže se okno za vnos naslova za dostavo. Kliknite, da se strinjate s pogoji in določili. Pritisnite gumb Pošlji naročilo, da ustvarite zavezujoče naročilo, ki je osnutek kupoprodajne pogodbe. Sistem vam bo po elektronski pošti samodejno poslal potrdilo o prejemu naročila.

Naročila za registrirane kupce potekajo na enak način, le podatki za fakturiranje se samodejno predizpolnijo iz registracijskih podatkov, vendar jih je možno spremeniti pred oddajo naročila. Za ustvarjanje naročila ni potrebna registracija.

Kupec ima možnost naročilo pred oddajo preveriti in po potrebi popraviti vnesene podatke, ki jih je vnesel v naročilo.

Stroški uporabe daljinskega komunikacijskega sredstva za oddajo naročila so običajni in odvisni od tarife telekomunikacijskih storitev, ki jih uporablja kupec.

S sklenitvijo kupoprodajne pogodbe kupec potrjuje, da je seznanjen s temi splošnimi pogoji, vključno z reklamacijskim postopkom, in da se z njimi strinja. Ti pogoji, vključno z reklamacijskim postopkom, so sestavni del sklenjene pogodbe.

Kupec je s temi pogoji poslovanja in postopkom reklamacije seznanjen pred oddajo naročila in ima možnost seznanitve z njimi. Ti pogoji so na voljo na spletni strani www.i-zahradninabytek.cz na način, ki kupcu omogoča arhiviranje in reprodukcijo ( prenos TUKAJ ) in so hkrati v besedilni obliki priloženi zavezujoči potrditvi naročilo prodajalca, oz k kupoprodajni pogodbi. (Če npr. zaradi tehničnih razlogov pogoji niso bili samodejno priloženi k zavezujoči potrditvi naročila s strani prodajalca, nas kontaktirajte)

Člen III. Pravice in obveznosti prodajalca in kupca

Prodajalec se zavezuje, da bo artikel izročil kupcu v dogovorjeni količini, kvaliteti in dizajnu. Če kvaliteta in izvedba nista dogovorjeni, prodajalec izvede v kvaliteti in izvedbi, ki ustreza namenu iz pogodbe, sicer pa običajnemu namenu. Prodajalec bo kupcu izročil tudi listine, ki se nanašajo na artikel in kupcu omogočajo pridobitev lastninske pravice na artiklu. Artikel se preda prvemu prevozniku v transport za kupca. Če je kupec potrošnik, je artikel izročen šele, ko mu ga prevoznik izroči. Kupec se zavezuje, da bo blago prevzel in prodajalcu plačal kupnino. Kupec se zavezuje plačati stroške prevoza, razen če ni v teh pogojih drugače navedeno. Kupec se zavezuje, da bo posredoval veljavne podatke, potrebne za dostavo blaga. Kupec je dolžan artikel takoj pregledati, takoj ko je to mogoče po prenehanju nevarnosti poškodbe artikla in se prepričati o njegovih lastnostih in količini oz. čim prej po dostavi na cilj. Kupec ima pravico do izbrisa svojih osebnih podatkov, če to pisno zahteva. Prodajalec je dolžan izbrisati osebne podatke prijavljenega kupca, če ta to pisno zahteva. Pri dražjih naročilih ima prodajalec pravico od kupca zahtevati potrditev naročila (po elektronski pošti ali telefonu).

Člen IV. Cena

Cene v naši spletni trgovini so dokončne in vključujejo DDV ter vse druge dajatve, ki jih mora kupec-potrošnik plačati za prevzem blaga in upoštevajo PHE (prispevek za odlaganje starih električnih odpadkov).

Kot cena ob sklenitvi pogodbe med prodajalcem in kupcem velja cena, navedena za blago ob naročilu blaga s strani kupca. Ta cena bo navedena v naročilu in v elektronskem sporočilu, ki potrjuje prejem naročila. Pred oddajo naročila ima kupec možnost, da se seznani z dejstvom, koliko časa velja ponudba oziroma cena.

Stroški prevoza, katerih višina se lahko razlikuje glede na konkretno naročilo (odvisno od izbranega načina prevoza), se naknadno dodajo v naročilnico.
Prodajalec si pridržuje pravico do spremembe količine transporta blaga, ki je logistično problematično in zapleteno. Sprememba višine prevoza je možna le na podlagi pisnega soglasja kupca. V primeru, da je obračunan znesek prevoza za kupca nesprejemljiv in kupca blago pod navedenimi pogoji ne zanima več, bo prodajalec naročilo pisno preklical.

Popusti in akcijske cene veljajo do razprodaje zalog in do naslednje posodobitve ponudbe.

Člen V. Dobavni in plačilni pogoji

Razdelek 5.01 Načini pošiljanja in plačila

Način dostave blaga izbere kupec v procesu oddaje naročila.

Blago je možno dostaviti na naslednje načine:

Transportno podjetje GEIS - CZK 249 vklj. DDV, plačilo po povzetju (za naročila do 2499 CZK z DDV)

Transportno podjetje GEIS – 499 CZK vklj. DDV, plačilo po povzetju (za naročila nad 2.500 CZK z DDV) se blago pošlje na paleti, da se prepreči poškodba, zato je treba zaračunati prevoz, pod navedenimi cenovnimi pogoji.

Osebni prevzem - brezplačno, plačilo z gotovino ali s kreditno kartico.

Oddelek 5.02 Pogoji dostave in plačila v tujini in na Slovaškem

Prodajalec blago pošilja tudi v tujino (Slovaška).

Blago je treba naročiti neposredno iz naše slovenske spletne trgovine

www.i-zahradnynabytok.sk

(a) Načini plačila:

Med postopkom izpolnjevanja naročila je kupec pozvan k izbiri načina plačila blaga.

Gotovina na prodajnem mestu - ta način plačila izbere kupec, če želi blago plačati neposredno na prodajnem mestu, ob osebnem prevzemu blaga. Plačilo po povzetju - ta način plačila izbere kupec, če blago dostavi transportna služba. V tem primeru se blago plača ob prevzemu. Z bančnim nakazilom - pri tem načinu plačila kupec nakaže denar za blago na račun prodajalca (plačilo se izvede po predračunu). Blago je poslano kupcu po knjiženju kupnine vključno s pošiljanjem na račun prodajalca in dostavljeno brez dodatnih stroškov.

Pri plačilu s tujega bančnega računa kupec v celoti plača provizijo bančne transakcije.

V primeru pošiljanja blaga v drugo državo se o posebnih pogojih dostave in plačila pozanimajte po elektronski pošti (info@deokork.cz).

Razdelek 5.03 Brezplačna dostava

Brezplačno dostavo določi le prodajalec posebej. Če blago že vključuje brezplačno poštnino, je kupec o tem vedno obveščen neposredno na podatkih o izdelku.

Oddelek 5.04 Dobavni roki

V primeru »blaga na zalogi« bo prodajalec blago predal v transport v 3 do 5 delovnih dneh od sklenitve kupoprodajne pogodbe, v primeru »blaga ni na zalogi« pa bo prodajalec izročil blago prevozniku v roku 3 delovnih dni od dneva prevzema blaga na zalogo od dobavitelja.

Dobavni rok za blago, ki ni na zalogi pri prodajalcu, je lahko od 3 do 90 dni.

Po prejemu naročila in pred njegovo zavezujočo potrditvijo bo prodajalec preveril dobavljivost in rok dobave pri svojem dobavitelju. Prodajalec obvesti kupca o predvidenem roku dostave. Kupec ima pravico do odstopa od naročila po obvestilu o roku dostave.

Prodajalec ima pravico odstopiti od sklenjene pogodbe v primeru, da s strani dobavitelja potrjen dobavni rok presega 8 tednov. Ta rok se na željo kupca lahko podaljša.

Prodajalec se zavezuje, da bo o morebitnih spremembah kupca nemudoma obvestil.

Čas, v katerem se blago prevaža, je odvisen od izbranega načina prevoza in pogojev konkretnega prevoznika. Za dobavne roke v tujini kupec pričakuje razumno podaljšanje roka.

člen VI. Pravice iz naslova pomanjkljive izvedbe in garancije kakovosti

1. Kupčeve pravice iz naslova pomanjkljive izvedbe temeljijo na napaki, ki jo ima stvar ob prevzemu, tudi če se ta pokaže šele kasneje. Pravica kupca temelji tudi na naknadno nastali napaki, ki jo je prodajalec povzročil s kršitvijo svoje obveznosti.

2. V okviru reklamacije kupec uveljavlja tudi pravice iz podane Garancije kakovosti. Z garancijo kakovosti se prodajalec zavezuje, da bo artikel primeren za uporabo za običajen namen oziroma da bo določen čas ohranil običajne lastnosti. Te učinke ima tudi navedba garancijskega roka ali roka uporabnosti artikla na embalaži ali v oglasu. Za posamezen del artikla je možna tudi garancija na kakovost. Pogodbeni garancijski pogoji za posamezne izdelke so navedeni v garancijskih listih (potrdilih) in se lahko razlikujejo za posamezne izdelke in proizvajalce. Kupec nima pravice iz garancije, če je zunanji dogodek povzročil napako po tem, ko je nevarnost poškodbe stvari prešla na kupca.

3. Kupec – nepodjetnik lahko uveljavlja pravico iz naslova napake, ki se pojavi na blagu široke potrošnje v 24 mesecih od prevzema. To ne velja, če:

o dotrajanosti stvari zaradi njene običajne uporabe,

naše stvari prodane po nižji ceni zaradi napake, za katero je bila dogovorjena nižja cena,

o če to izhaja iz narave stvari.

o Kupec - nepodjetnik nima pravice do pomanjkljive izpolnitve, če je pred prevzemom stvari vedel, da ima stvar napako, ali če je napako povzročil kupec sam.

4. Na zahtevo kupca - nepodjetnika bo prodajalec pisno potrdil obseg in trajanje njegovih obveznosti v primeru pomanjkljive izvedbe.

5. Kupec mora prodajalca brez nepotrebnega odlašanja obvestiti o napaki, potem ko bi jo lahko odkril ob pravočasnem pregledu in skrbnem ravnanju. Če gre za skrito napako, velja enako, vendar najkasneje dve leti po izročitvi stvari. Če kupec ne prijavi napake v skladu s tem odstavkom, bo prodajalec ugovarjal, da napaka ni bila pravočasno prijavljena in sodišče kupcu ne prizna pravice iz naslova pomanjkljive izpolnitve.

6. Če kupec napake ne sporoči pravočasno, izgubi pravico do odstopa od pogodbe.

7. Pri prijavi napake kupec postopa po reklamacijskem postopku.

8. Garancija za fizične osebe, podjetnike in pravne osebe je šest mesecev.

Razdelek 6.01 Pravice iz naslova pomanjkljive izvedbe

Stvar ima napako, če nima s pogodbo določenih lastnosti (količina, kakovost, oblika). Za napako se šteje tudi izpolnitev drugega predmeta in pomanjkljivosti v listinah, ki so potrebne za uporabo predmeta.

(a) Bistvena kršitev pogodbe

Če je pomanjkljiva izvedba bistvena kršitev pogodbe, ima kupec pravico do:

1. Za odpravo napake z dostavo novega artikla brez napake ali z dostavo manjkajočega artikla,

2. Za odpravo napake s popravilom artikla oz.

3. Za primeren popust od kupnine oz

4. Odstopite od pogodbe.

Bistvena kršitev obveznosti je tista, za katero je stranka, ki je kršila, že ob sklenitvi pogodbe vedela ali je morala vedeti, da druga stranka ne bi sklenila pogodbe, če bi to kršitev predvidela; v ostalih primerih se šteje, da kršitev ni bistvena.

Kupec obvesti prodajalca, katero pravico je izbral ob prijavi napake (glej reklamacijski postopek). Če kupec svoje pravice ne izbere pravočasno, ima enake pravice kot v primeru nebistvene kršitve pogodbe.

(b) Manjša kršitev pogodbe

1. Če je pomanjkljiva izvedba manjša kršitev pogodbe, ima kupec pravico do:

* za odpravo napake,

* ali za primeren popust od kupnine.

2. Dokler kupec ne uveljavlja pravice do popusta na kupnino ali odstopi od pogodbe, lahko prodajalec dobavi manjkajoče ali odpravi pravno napako. Ostale napake lahko prodajalec po lastni izbiri odpravi tako, da artikel popravi ali dostavi nov artikel. Izbira ne sme povzročiti nerazumnih stroškov kupcu.

3. Če prodajalec napake na stvari ne odpravi pravočasno ali noče odpraviti napake na stvari, lahko kupec zahteva popust od kupnine ali pa odstopi od pogodbe. Izbrane izbire kupec ne more spremeniti brez soglasja prodajalca.

4. Ob dostavi novega artikla kupec vrne prodajalcu prvotno izročen artikel na njegove stroške.

5. Kupec ne more odstopiti od pogodbe ali zahtevati dobave novega artikla, če artikla ne more vrniti v stanju, v kakršnem ga je prejel. To ne velja za:

* če je prišlo do spremembe stanja zaradi pregleda za ugotovitev napake na artiklu,

* če je kupec artikel uporabljal preden je bila napaka odkrita,

* če kupec z dejanjem ali opustitvijo ni povzročil nezmožnosti vračila artikla v nespremenjenem stanju, oz.

* če je kupec artikel prodal, preden je bila napaka odkrita, če ga je uporabljal ali če je artikel menjal pri običajni uporabi. Če se to zgodi le delno, kupec prodajalcu vrne tisto, kar še lahko vrne, in mu izplača odškodnino do višine, v kateri je imel z uporabo stvari korist.

Točka 6.02 Posebna ureditev – Kupec - nepodjetnik

Določbe tega poglavja veljajo le za kupoprodajne pogodbe, ki jih kupec ne sklepa v očitni povezavi z lastno poslovno dejavnostjo.

(a) Kakovost sprejemljivosti

Prodajalec je odgovoren kupcu, da je artikel ob prevzemu brez napak. Predvsem zaradi dejstva, da je artikel v trenutku, ko ga je kupec prevzel:

* Ima lastnosti, za katere sta se pogodbeni stranki dogovorili, v primeru odsotnosti dogovora pa lastnosti, ki jih je prodajalec ali proizvajalec opisal ali jih je kupec pričakoval glede na naravo blaga in na podlagi objavljenega oglaševanja. zunaj njih,

* je primeren za namen, ki ga prodajalec navede za njegovo uporabo oziroma za katerega se tovrstna stvar običajno uporablja,

* po kakovosti oziroma izvedbi ustreza pogodbenemu vzorcu ali originalu, če je bila kakovost tako ugotovljena,

* je v ustrezni količini, meri ali teži in

* izpolnjuje zahteve zakonskih predpisov.

Če se napaka pokaže v šestih mesecih od prevzema, se šteje, da je bil artikel z napako ob prevzemu!

Če artikel nima zgoraj navedenih lastnosti, lahko kupec zahteva:

1. brezplačno odpravo napake (še posebej, če je napako mogoče odpraviti brez nepotrebnega odlašanja in v primerih, ko bi bila zahteva po izročitvi novega artikla brez napake zaradi narave napake nesorazmerna),

2. tudi izročitev novega artikla brez napake (če to ni nerazumno zaradi narave napake). Če se napaka nanaša samo na del artikla, lahko kupec zahteva le zamenjavo dela.

3. Če navedeno ni mogoče, lahko odstopi od pogodbe.

4. Kupec ima pravico zahtevati razumen popust kot alternativo vsem zgoraj navedenim zahtevkom. To pravico ima tudi, če prodajalec ne more izročiti nove stvari brez napak, zamenjati njenega dela ali popraviti stvari, pa tudi če prodajalec ne odpravi nastalega stanja v primernem času ali če bi odprava potrošnika povzročila večje težave. .

(b) Pravice v primeru ponavljajočega se pojava napake in v primeru večkratnih napak

Kupec ima pravico izročiti nov artikel ali zamenjati del tudi v primeru odpravljive napake, če artikla ni mogoče pravilno uporabljati zaradi ponavljajočega se pojavljanja napake po popravilu ali zaradi večjega števila napak. V takem primeru ima kupec pravico do odstopa od pogodbe.

(c) Garancija kakovosti

Če je na prodanem artiklu, na embalaži, v navodilih k artiklu ali v oglasu v skladu z drugimi zakonskimi predpisi naveden rok uporabe artikla, se šteje, da gre za dano garancijo kakovosti. .

Razdelek 6.03 Prodaja rabljenega ali okvarjenega blaga

Spletna trgovina www.i-zahradninabytek.cz prodaja tudi rabljene ali spremenjene izdelke, izdelke z napako ali izdelke, katerih uporabne lastnosti so sicer omejene. Ti izdelki se prodajajo izključno ločeno od ostalih izdelkov v Znižani kategoriji (II. kategorija). O tem dejstvu je kupec vnaprej jasno obveščen v opisu izdelka, to dejstvo je tudi jasno označeno v dokazilu o nakupu.

V primeru nakupa rabljenega/bazarskega blaga je kupec - nepodjetnik upravičen do uveljavljanja pravice iz napake v roku najmanj 12 mesecev.

Kupec nima nobenih pravic iz naslova pomanjkljive izvedbe:

- za stvari, prodane po nižji ceni zaradi napake, za katero je bila dogovorjena nižja cena,

- pri rabljenem predmetu napako, ki ustreza stopnji uporabe oziroma dotrajanosti predmeta, ko ga je kupec prevzel.

Če ima artikel v tem primeru napako, za katero odgovarja prodajalec, ima kupec namesto pravice do zamenjave artikel pravico do primernega popusta.

člen VII. Pritožbeni postopek

Potek reklamacijskega postopka v primeru pomanjkljive izvedbe ureja ta reklamacijski postopek. V primeru, da je kupec potrošnik, velja tudi Zakon o varstvu potrošnikov s spremembami in dopolnitvami.

1. Pravice glede napak veljajo za prodajalca, pri katerem je bil izdelek kupljen. Kraj zahtevka je kraj poslovanja prodajalca. Blago lahko dostavimo po pošti ali osebno - po pisnem dogovoru preko elektronske pošte (info@deokork.cz). Blago, poslano po povzetju, ne bo sprejeto.

Če pa je v potrdilu (garancijski list) za popravilo navedena druga oseba, ki je pri prodajalcu ali bližje kupcu, bo kupec uveljavljal pravico do popravila pri pooblaščeni osebi za popravilo. Tako določena oseba za popravilo bo popravilo opravila v roku, o katerem se bosta prodajalec in kupec dogovorila ob nakupu artikla.

2. Pri reklamaciji kupec opiše napako na izdelku. Če se okvara ne pojavi trajno, je priporočljivo navesti tudi pogoje, pod katerimi se pojavi.

3. Kupec ob obvestilu o napaki ali brez nepotrebnega odlašanja po obvestilu o napaki obvesti prodajalca, katero pravico je izbral iz naslova napake. Izbrane izbire kupec ne more spremeniti brez soglasja prodajalca.

4. Priporočilo! Ker je v primeru reklamacije blaga med transportom odgovoren kupec, priporočamo, da po možnosti uporabite originalno embalažo. Pošiljka mora biti zavarovana v interesu kupca.

5. Prodajalec bo o reklamaciji odločil v najkrajšem možnem času, v zahtevnejših primerih pa v 7 dneh. V to obdobje ni vštet čas, potreben za strokovno presojo reklamirane napake. Najkasneje bo reklamacija obravnavana vključno z odpravo napake v 30 dneh. Ta rok se po dogovoru s potrošnikom lahko podaljša. Po preteku tega roka ima potrošnik enake pravice kot v primeru bistvene kršitve pogodbe.

Če kupec upravičeno reklamira napako pri prodajalcu, rok za uveljavljanje pravic iz naslova pomanjkljive izvedbe oziroma garancijski rok ne teče za čas, v katerem kupec ne more uporabljati artikla z napako. Trajanje reklamacije se šteje od dneva reklamacije do dneva poravnave reklamacije, to je od trenutka, ko je bil kupec dolžan prevzeti artikel. Kupec je o poravnavi obveščen po elektronski pošti. Kupcu bo poslana pisna ali e-mail izjava o reklamaciji (pooblaščeni in nedovoljeni).

Poškodba artikla zaradi transporta

Kupec, ki ni potrošnik, je dolžan blago pregledati takoj po prevzemu. V kolikor se ugotovi mehanska poškodba embalaže izdelka, je kupec dolžan preveriti stanje blaga in v primeru poškodbe v prisotnosti prevoznika narediti zapisnik o poškodbi. Za poškodbe med transportom odgovarja prevoznik. Na podlagi izdelanega zapisnika bo kupcu po zaključenem škodnem dogodku s prevoznikom zagotovljen primeren popust ali dobavljen nov izdelek. S podpisom dobavnice se kupec strinja s prevzemom in potrjuje, da je blago prispelo nepoškodovano zaradi transporta.

Zgornji postopek je priporočljiv tudi za kupca, ki je potrošnik. Vendar neupoštevanje priporočenega postopka med in po prevzemu blaga nikakor ne more poslabšati njegovega položaja pri uveljavljanju pravic iz naslova pomanjkljive izvedbe.

člen VIII. Druge določbe

Nadzor nad izpolnjevanjem obveznosti iz Zakona o varstvu potrošnikov izvaja češka trgovinska inšpekcija. Občinski organi za trgovino nadzirajo tudi izpolnjevanje obveznosti iz 9. do 13. člena, 14.a do 16. člena in 18. člena navedenega zakona na področju trgovine in storitev.

V primeru spora glede pravic in obveznosti iz pogodbe se lahko pogodbeni stranki obrneta na enega od obstoječih sistemov za izvensodno reševanje potrošniških sporov. Izvensodno reševanje sporov – ADR med drugim ponuja Združenje za zaščito potrošnikov Moravske in Šlezije, več informacij: http://www.sos-msk.cz/adr/.

člen IX. Pravica potrošnika do odstopa od pogodbe (pogoji, rok in postopek za uveljavljanje te pravice)

Če je kupoprodajna pogodba sklenjena brez sočasne fizične prisotnosti strank preko sredstev komunikacije na daljavo (internet), ima potrošnik pravico do odstopa od pogodbe pod pogoji, določenimi v aneksu k kupoprodajni pogodbi - Informacije o uveljavljanju pravice odstopiti od pogodbe ( prenesite TUKAJ ). Za uveljavljanje te pravice lahko kupec uporabi model odstopa od pogodbe ( prenesi TUKAJ ).

Potrošnik ne more odstopiti od pogodbe o dobavi digitalne vsebine, če ta ni bila dostavljena na fizičnem mediju in je bila dostavljena s predhodnim izrecnim soglasjem potrošnika pred potekom roka za odstop od pogodbe.

Potrošnik ne more odstopiti od pogodbe, če je blago na željo kupca spremenjeno (prilagoditev dolžine, sprememba katere koli dimenzije blaga, ali sprememba vsebine dobavljenega blaga...).

X. člen Varstvo osebnih podatkov

Z uporabo spletne trgovine www.i-zahradninabytek.cz kupec kot tudi registrirana oseba, ki ni kupec, daje soglasje za zbiranje in obdelavo podatkov o njegovih naročilih, nakupih in osebnih podatkov (ime, priimek, naslov prebivališča, naslov za dostavo, telefon za kontakt, e-mail kontakt, datum rojstva, ID številka in številka za DDV za podjetnike, firma ali naziv za pravne osebe, sedež za fizične osebe). . Podatki se bodo obdelovali za nedoločen čas. Posredovanje osebnih podatkov je prostovoljno.

Kupec lahko kadarkoli prek elektronske pošte zahteva spremembo ali izbris kontaktnih podatkov.

člen XI. Garancija najnižje cene je urejena z navedenimi pravili.

Kupcem želimo ponuditi najnižjo ceno na češkem trgu za vse izdelke, hkrati pa ohraniti visok standard storitev. V praksi to pomeni, da če ste pri konkurenci našli izdelek, ki ga ponujamo pri nas cenejši, vam ga damo po enaki ceni kot pri konkurenci.

Želite izkoristiti garancijo cene - Kako naprej:

  1. Preverjanje prednaročila - če niste prepričani, ali za blago, ki ga želite kupiti, veljajo pogoji garancije cene, nas kontaktirajte po e-pošti in nam sporočite podrobnejše podatke o blagu (npr. vrsta blaga, konkurenčna nižja cena, prodajalec). , količina, povezava do spletne strani, cena na: m², mb, kos/paket). Te podatke bomo preverili in vam nato ponudili enake pogoje.
  2. Prijava v trenutku oddaje naročila - če že naročate blago pri nas, vas prosimo, da v opombo na samem koncu postopka naročanja ne pozabite vključiti podatkov z zahtevo po uveljavitvi garancije cene, ki jo imamo medsebojno pisno potrjena.

Pogoji za uveljavitev programa garancije najnižje cene :

  • kupec mora natančno identificirati konkurenčno trgovino, kjer je navedeno blago ponujeno po nižji ceni.
  • biti morata identična po vrsti (npr. blago mora biti iz iste letne kolekcije, z enako vsebino, enako embalažo.
  • mora biti delujoča trgovina z jasno prepoznavnim operaterjem in standardnimi pogoji poslovanja (zelo pogosti so primeri, ko »trgovec« blaga sploh nima ali ponuja zelo dolge dobavne roke, npr. več kot 14 dni)
  • v primeru naročila več kosov blaga velja garancija cene le za artikel(e) iz ene trgovine - ni možno uveljaviti nižje cene za vsak artikel posebej, torej vsak artikel v drugi trgovini.
  • povezava do trgovca mora biti navedena v opombi naročila ali obveščena po elektronski pošti takoj po oddaji naročila
  • program garancije cene ne velja za kosovno prodajo preostalega blaga konkurence
  • program garancije cene velja za blago iz aktualne kolekcije
  • V primeru uveljavljanja garancije cene in posledično znižanja cene na raven konkurence za določen izdelek, se v naš bonus program za ta izdelek ne pripišejo krediti, prav tako ne bodo več dodeljene druge ugodnosti, ki jih izdelek vsebuje in dopolnjuje. ponuditi izdelku.
  • V primeru, da konkurenčni prodajalec k kupljenemu blagu ponudi dodatna darila (blago) (darilo ne bo dodano izdelku).
  • Če ima izdelek, za katerega velja garancija cene, darilo za 1 CZK, darilo ne bo dodano izdelku.
  • Garancija najnižje cene ne velja za posebne izdelke.
    Po drugi strani pa garancija cene ne velja za posebne izdelke in izdelke po meri, ki so bili izdelani posebej za stranko. Za artikle, ki jih naročimo po naročilu, ceno izračunamo individualno.
  • Garancija najnižje cene ne velja za konkurente in distributerje.
    Ne velja za konkurenco in distributerje, ki kupljenega artikla ne predelajo sami. V nasprotnem primeru bi bilo lahko še posebej ugodno, če poskušamo z garancijo najnižjih cen kupiti velike količine in v okviru preprodaje doseči dobiček na račun naše stranke.
  • Garancija najnižje cene ne velja za razprodaje.
    Znižane cene v okviru garancije najnižje cene ne veljajo za razprodaje, sezonske razprodaje in razprodaje posameznih kosov.
  • Garancija najnižje cene ne velja za dražbe.
    Cene, ki so bile podane na (internetnih) dražbah, se ne morejo primerjati s trajno nizkimi cenami, ki veljajo za kupce.
    Garancija najnižje cene ne velja za cene, ki veljajo le za omejen krog strank.
    Garancija najnižje cene velja za cene naših konkurentov, po katerih je artikel označen in po katerih ga ponujamo kupcem. Nanaša se torej na vidno označeno ceno artikla. Garancija najnižje cene velja za cene, ki jih konkurent zagotavlja vsem kupcem. To predvideva, da veljajo vsaj 7 dni. Če so cene konkurenta namenjene le izbranim kupcem, se z njimi ne želimo primerjati. Posamezne ponudbe so torej izključene iz jamstva za najnižjo ceno.
  • Garancija najnižje cene ne velja za garancijo cene.
    Osnova garancije najnižje cene je vedno cena artikla. Cena, ki je nastala zaradi garancije cene od konkurenta, ne more biti razlog za garancijo cene.
  • Garancija najnižje cene ne velja, če je blago vsesplošno in sistematično ponujeno pod nabavno ceno.
    Garancija cene ne velja, če je blago praviloma in sistematično ponujeno po nižji ceni od nabavne cene. Na Češkem je tako razširjeno in sistematično prodajo blaga po podnakupni ceni pod pogoji 1. odstavka 44. člena Trgovinskega zakonika mogoče šteti za protikonkurenčno in zato prepovedano ravnanje oz. se lahko šteje za zlorabo prevladujočega položaja pod pogoji iz § 10 in § 11 odst. e) Zakona o varstvu gospodarske konkurence. Zato si v posebnih primerih pridržujemo pravico, da zavrnemo zagotavljanje najnižje cene, če bi to povzročilo široko in sistematično prodajo pod nabavno ceno.
  • Garancija najnižje cene ne velja, če blago ne prihaja in ga prodajalec ne kupi pri neposrednem zastopniku dane blagovne znamke, ki ima ekskluzivnega zastopnika za Češko. Uvoženo blago iz npr. držav (Poljska) se ne more več primerjati z našimi izdelki in za omenjeno blago ne velja garancija najnižje cene, saj je omenjeno blago narejeno posebej za drugo državo in morda ne vsebuje točno vseh parametrov identično blagu, ki ga dobavljamo mi.

člen XII. Izvensodno reševanje potrošniških sporov

  • V primeru, da med nami in potrošnikom nastane potrošniški spor iz kupoprodajne pogodbe ali pogodbe o opravljanju storitev, ki ga ni mogoče rešiti sporazumno, lahko potrošnik poda predlog za izvensodno rešitev spora. takšen spor posreduje pooblaščenemu subjektu za izvensodno reševanje potrošniških sporov, ki je

    češko trgovinsko inšpekcijo
    Osrednji inšpektorat – oddelek ADR
    Štěpánská 15
    120 00 Praga 2

    E-pošta: adr@coi.cz
    Spletna stran: adr.coi.cz

    Potrošnik lahko uporablja tudi platformo za spletno reševanje sporov, ki jo je vzpostavila Evropska komisija na naslovu http://ec.europa.eu/consumers/odr/ .

Prijava pri Uradu za varstvo osebnih podatkov pod številko 00049436. Ti pogoji začnejo veljati 1.5.2016.